1. Об’єкт – цілісна частина навколишнього світу. 2. Модель – це спрощене подання реального процесу чи об’єкта. 3. Інформаційна модель (ІМ) – це модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, в якому вказано деякі його типові властивості, важливі для виконання конкретної задачі. 4. Математична модель — заміна об'єкта-оригіналу чи явища (процесу) відповідним аналогом за допомогою математичних залежностей. 5. Комп'ютерна модель – математична модель, реалізована за допомогою певних програмно-апаратних засобів. 6. Комп'ютерне моделювання (КМ) – один із самих ефективних інструментів пізнання, аналізу та проектування. 7. Формалізація – це процес побудови ІМ за допомогою формальних мов, під час якого здійснюється перехід від змістовного опису зв’язків об’єкта (словесного опису) до опису мовою кодування. 8. Алгоритм — зрозуміле і точне розпорядження виконавцю виконати послідовність дій, направлених на досягнення визначеної мети або на розв'язання поставленого завдання. 9. Програмне забезпечення — сукупність всіх програм і документації. 10. Програма – це виконання комп’ютером окремих дій або інструкцій. 11. Дані – це те, що ми даємо, як вхідну інформацію для програми. 12. Інструкції – це команди виконані комп’ютером. 13. Тестування – це процес перевірки правильності моделі чи програми. 14. Мова програмування – це система позначень та правил для точного та зрозумілого записування алгоритмів та їх виконання. 15. Компілятор – це програма, що перекладає в машинні коди програми, написанні мовою високого рівня. 16. Інтерпретатор – це програма, що призначена для трансляції та ви-конання програми по командах. 17. AutoCAD – найвідоміший із продуктів компанії Autodesk, універсальна система автоматизованого проектування, що поєднує у собі функції двовимірного креслення й тривимірного моделювання 18. КОМПАС – система автоматизованого проектування, розроблена російською компанією "АСКОН" з можливостями оформлення проектної й конструкторської документації відповідно до стандартів 19. Код – частина програми, яка здійснює дії, а дані є інформацією, на яку спрямовані ці дії. 20. Програмна логіка — одна з трьох головних складових програмного забезпечення 21. Програмування – це процес створення комп'ютерних програм. 22. Контейнер – це деякий об’єкт, який містить інший об’єкт 23. Ідентифікатор – це ім’я змінної 24. Вхідний потік – це потік вхідних даних, які подаються в ПК для використання програмою (в основному з клавіатури). 25. Вихідний потік – це потік вихідних даних, які здійснює програма 26. Значення змінної – це число, що зберігається в змінній. 27. Жучки – це помилки в програмі. 28. Синтаксичні помилки – це помилки, які компілятор знаходить сам. 29. Помилки часу виконання – це невірні числові підрахунки, помилки при знаходженні даних за формулами. 30. Логічні помилки – це помилки алгоритму, який лежить в основі програми.
31. Логічна функція – функція, у котрої значення змінних і значення самої функції виражають логічну істинність 32. Логічна операція – це n-місна операція над висловлюваннями, що утворює нове висловлювання, таке для якого відоме його значення істинності. 33. Булева алгебра – алгебраїчна структура з двома бінарними операціями 34. Кон'юнкція — двомісна логічна операція, що має значення «істина», якщо всі операнди мають значення «істина». 35. Диз'юнкція — двомісна логічна операція, що має значення «істина», якщо хоча б один з операндів має значення «істина». 36. Таблиця істинності — математична таблиця, що широко використовується у математичній логіці зокрема в алгебрі логіки, численні висловлень для обчислення значень булевих функцій 37. Функції (підпрограми) – це засоби, які дозволяють об’єднати структурні одиниці і присвоїти їм власне ім’я: a. sqrt – квадратний корінь b. pow – піднесення до степеня c. abs – абсолютне значення, тип int d. labs – абсолютне значення, тип long e. fabs – абсолютне значення, тип double f. ceil – округлення зверху g. floor – округлення знизу 38. Прототип функції – описує, як функція повинна викликатися, а також містить інформацію про ім’я функції, кількість її аргументів та тип функції і закінчується завжди крапкою з комою 39. Аргументи прототипу функції називають формальними параметрами 40. Визначення функції описує, як саме функція повинна обчислювати значення 41. Глобальна константа – це константа, яка об’явлена перед прототипом функцій на початку програми